15 Kasım 2010 Pazartesi

ZAMANsiz

Cuma akşamı aldık o haberi , ve koşturduk arkadaşlarımızın yanına ... Birşey yapabileceğimizden değil yanında olmak için sadece ... Herkes kendini onların yerine koydu bizde bir gün aynı acıyı yaşayacağız diye güçlü ol diye teselli etti .. Ruhu hep aramızda olacak dedik ... evet Tufan Amcayı o dev gibi adamı kaybettik .. Çok birşey söyleyemiyorum ki ben bile susabiliyorsam gerçekten sözün bittiği yerdeyiz demektir .. Ben sadece şunu belirtmek istiyorum ... hepimizin önemsemediğimiz ufak tefek rahatsızlıkları olabiliyor ancak onları erteledikçe , bana bişey olmaz dedikçe onlar ilerde dahada büyük hastalıklar olarak karşımıza çıkabilir ... Ihmal etmeyelim , göz ardı etmeyelim ... Tufan amca erken davranmış olsaydı şuanda aramızdaydı ... Bunu unutmayalım ...

12 Kasım 2010 Cuma

ilk söz

sevgili blog , 

Şu aralar yazmaya , yazdığımı yayınlamaya herkesle paylaşmaya ihtiyaç duyduğum günlerdeyim ... Bu nedenle yolum buraya düştü ve seni oluşturmaya karar verdim .. Zamanla teman oluşur heralde ama şuanda karmaşık ruh halimi , günlük inişleri çıkışları yayınlayacaksın ... belki bazen günlerce uğramayacağım sana ... bazende günde 5 kere yazacağım .. istikrar olmayacak .. hayatım gibi :)) şimdilik böyle ... şu an vakit yok paylaşmak istediğim çok şey var aslında ... sabırsızlanıyorum başlamak için ...