15 Kasım 2010 Pazartesi
ZAMANsiz
Cuma akşamı aldık o haberi , ve koşturduk arkadaşlarımızın yanına ... Birşey yapabileceğimizden değil yanında olmak için sadece ... Herkes kendini onların yerine koydu bizde bir gün aynı acıyı yaşayacağız diye güçlü ol diye teselli etti .. Ruhu hep aramızda olacak dedik ... evet Tufan Amcayı o dev gibi adamı kaybettik .. Çok birşey söyleyemiyorum ki ben bile susabiliyorsam gerçekten sözün bittiği yerdeyiz demektir .. Ben sadece şunu belirtmek istiyorum ... hepimizin önemsemediğimiz ufak tefek rahatsızlıkları olabiliyor ancak onları erteledikçe , bana bişey olmaz dedikçe onlar ilerde dahada büyük hastalıklar olarak karşımıza çıkabilir ... Ihmal etmeyelim , göz ardı etmeyelim ... Tufan amca erken davranmış olsaydı şuanda aramızdaydı ... Bunu unutmayalım ...
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder