12 Kasım 2010 Cuma

ilk söz

sevgili blog , 

Şu aralar yazmaya , yazdığımı yayınlamaya herkesle paylaşmaya ihtiyaç duyduğum günlerdeyim ... Bu nedenle yolum buraya düştü ve seni oluşturmaya karar verdim .. Zamanla teman oluşur heralde ama şuanda karmaşık ruh halimi , günlük inişleri çıkışları yayınlayacaksın ... belki bazen günlerce uğramayacağım sana ... bazende günde 5 kere yazacağım .. istikrar olmayacak .. hayatım gibi :)) şimdilik böyle ... şu an vakit yok paylaşmak istediğim çok şey var aslında ... sabırsızlanıyorum başlamak için ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder